menu

Informace pro nově přijaté žáky – aktualizováno 19. srpna

Informace pro nově přijaté žáky – aktualizováno 19. srpna

Vážení rodiče, vážení zákonní zástupci,

blíží se den, kdy Vaše děti projdou našimi dveřmi jako žáci Wichterlova gymnázia. Velmi rychle už pro sebe nebudeme cizí, ale staneme se vaší školou a vašimi učiteli. Chtěli jsme se vám představit osobně, jako to děláme každý rok, ale zdá se, že nadřízené orgány a příroda jsou proti.

V souvislosti s vydaným Manuálem pro provoz škol a školských zařízení vzhledem ke COVID-19 se plánované schůzky s rodiči, na které jste byli pozvaní červencovým dopisem, NEUSKUTEČNÍ.

Adaptační kurzy se naštěstí uskutečnit mohou, a to dle harmonogramu, který jste obdrželi (viz níže). Na adaptačním kurzu budou spolu pohromadě žáci jedné třídy, z tohoto pohledu tedy nepředstavuje větší riziko než následná klasická školní docházka.

Příští týden od nás obdržíte video pozdrav a představení a také samozřejmě všechny další informace, které byste jinak obdrželi osobně na schůzce.

S pozdravem a přáním krásných letních dnů

 

Mgr. Jan Netolička
ředitel gymnázia

———————————————————————————————–

Vážení rodiče, milí žáci,

všem ještě jednou gratulujeme a věříme, že si po všech těch vzrušených chvílích užíváte zasloužených prázdnin. Navzdory poněkud nestandardním podmínkám jste všechno zvládli skvěle. Aby stejně bezproblémový byl i začátek vašeho studia u nás a prvního školního roku na nové škole, zasíláme v příloze základní informace, které budete potřebovat. Protože však osobní kontakt nic nenahradí, rozhodli jsme se uspořádat pro rodiče schůzku s vedením a také vašimi třídními učiteli, a to na poslední týden v srpnu (datum najdete v příloze dle třídy). Pokud se jí nebudete moci zúčastnit, najdete všechny informace v přílohách a na odkazu níže. Z důvodu kapacity místnosti prosíme o účast zákonného zástupce bez budoucího žáka.

Doplňující informace:

1. Adaptační kurz – podmínky nebo třeba podoba prohlášení o bezinfekčnosti se mohou v průběhu léta změnit v souvislosti s nařízeními vlády a situací kolem COVID-19. Proto prosím sledujte naše webové stránky.

2. Jazyky – vycházeli jsme z vašich požadavků. Až na výjimky jsme byli schopni vyhovět vaší první volbě. Pokud to nebylo možné, ve všech případech jsme vyhověli volbě číslo 2, všichni tedy mají jazyk, který si zvolili. Výsledkem však je, že kapacita skupiny německého jazyka (čtyřletý i osmiletý obor) je na horní hranici (20 žáků). Pokud by tedy někdo měl zájem změnit německý jazyk za ruský nebo španělský, dejte, prosím, vědět.

3. Níže najdete finální rozdělení do tříd (v případě čtyřletého studia) v anonymizované podobě (křestní jméno+kód) a se zařazením do skupin.

4. Potvrzení o studiu pro potřeby např. zřízení slevy na dopravu budeme hromadně vydávat po nástupu žáků do školy. V případě potřeby získat potvrzení dříve můžete využít úředních hodin školy v měsíci srpnu. https://wigym.cz/informace-o-skole/uredni-deska/

5. Z provozních důvodů bude škola pro veřejnost uzavřena v termínu od 27.7. do 14.8.

Přejeme vám krásné léto a těšíme se na spolupráci.

S pozdravem

Mgr. Jan Netolička

Prima A – Mluvíme anglicky

třídní učitel: Mgr. Pavla Krčmářová, krcmarova@wigym.cz, seznam 1. A

Informace k adaptačnímu kurzu pro 1.A (pdf), Informační brožura pro 1.A (pdf)

Prima B – Matematika a příroda

třídní učitel: Mgr. Ivana Lipinová, lipinova@wigym.cz, seznam 1. B

Informace k adaptačnímu kurzu pro 1.B (pdf), Informační brožura pro 1.B (pdf)

1.C – čtyřleté gymnázium

třídní učitel: Mgr. Hana Grögerová, grogerova@wigym.cz, seznam.1. C

Informační brožura pro 1.C (pdf), Informace k adaptačnímu kurzu 1.C (pdf)

1.D – čtyřleté gymnázium

třídní učitel: Mgr. Lucie Piková, pikova@wigym.cz, seznam 1. D

Informační brožura pro 1.D (pdf), Informace k adaptačnímu kurzu 1.D (pdf)

——————————————————————————————————————–

Další informace:

  • Souhlas s užitím osobních údajů – bude aktualizováno
  • Školní stravování (pro všechny) – Informace o stravě a přihlášení do systému, Odkaz na stránky
  • Darovací smlouva (docpdf) – dary jsou využívány zásadně na nákup učebních pomůcek a zkvalitnění pracovního prostředí žáků.
  • Žádost o vydání ISIC studentského průkazu (pdf; za poplatek)

V případě dotazů neváhejte kontaktovat vedení školy, třídního učitele nebo ekonomku školy.