Ekonomie v praxi aneb Vítejte na Wigymu
Alfred Marshall byl prvním, kdo definoval základní teorii nabídky a poptávky. Správně určil, že s rostoucí poptávkou roste i cena. Ekonomičtí nadšenci mají dokonce možnost si ve 4. ročníku zvolit seminář z ekonomie. Většinu lidí však nejspíše nezajímají komplexní teoretické modely. Zajímá je praktické využití nabytých poznatků.
Zde vstupuje do hry Wigym, který nám zase vytřel zrak a ukázal, jak se to má dělat. Zatímco na Havlovce si studenti prodávají oblečení, Wigym to rozjel na úplně jiné úrovni. Vynechal studenty, zapojil profesionály a co víc – vyzval Havlovku na souboj… A zcela ji zničil.
Nedávno měli studenti naší školy možnost koupit si wigymácký merch. Někteří koupili, jiní tuto informaci vyfiltrovali z hlavy zcela automaticky. Tradičně jsme měli možnost se obohatit tričkem či mikinou s logem školy, nově také i taškou. Zcela poprvé jsem však zahlédl antistresové pěnové srdíčko. Hned, jak jsem jej uviděl, věděl jsem, že jej musím mít. Věděl jsem, že bez něj nemohu žít.
Mladá generace trpí depresemi, úzkostmi a neustále se cítí pod tlakem. Jako zdroj těchto špatných nálad většina označuje školu. Právě zde se dostáváme k nabídce a poptávce. Škola, zdroj stresu, vám nabízí antistresové srdíčko. No není to překrásné? Už se těším, až při dalším testu budu v jedné ruce svírat pero a v té druhé zase zběsile mačkat pěnové srdíčko.