Na začátku září vyrazily naše nové primy na adaptační kurzy, které probíhaly ve třech dnech. První část proběhla v Komorní Lhotce, kde žáci strávili jednu noc. Čekaly je hry, týmové aktivity a příležitosti k tomu, aby se lépe seznámili se spolužáky i se svými třídními učiteli. Nechyběla ani příjemná atmosféra u večerních programů. Další den se program přesunul do školy. Prima měla možnost prozkoumat nejen budovu gymnázia, ale také okolí a místa, kde je čekají budoucí školní léta. Během různých her a aktivit objevovali zákoutí školy, učebny i prostory, které budou součástí jejich každodenního života. Třetí den byl završením celého adaptačního bloku. Žáci společně bilancovali, sdíleli své první dojmy a těšili se na to, co je čeká v dalších měsících.
A jak si společné chvíle užili noví třídní učitele?
Mgr. Lenka Dedková (1.A)
Na začátku školního roku jsme s žáky primy vyrazili na adaptační kurz do Komorní Lhotky. Cestu jsme absolvovali autobusy a po příjezdu nás čekalo velmi příjemné ubytování v krásném prostředí a také výborné jídlo. Během kurzu jsme se věnovali celé řadě aktivit – čekalo nás mnoho týmových úkolů a organizovaných her, které pomáhaly budovat vzájemnou důvěru, spolupráci a poznávání nových kamarádů. Nechybělo ani spoustu zábavy a smíchu. Velký úspěch měly kromě organizovaných her také aktivity, které si děti ve volném čase samy organizovaly. Velmi rychle vytvářely skupinky a hrály plážový volejbal nebo fotbal, což přispělo k utváření nových přátelství a posílení týmového ducha. Oproti předchozím adaptačním kurzům jsme s dětmi vyjeli přes noc, a tak také večer pokračovalo navazování nových přátelství na pokojích :-) Všichni si odvážíme spoustu zážitků, nových zkušeností a hlavně pocit, že jsme skvělý tým.
Mgr. Aneta Rubáčová (1.B)
Prima B zahájila nový školní rok dvoudenním adaptačním kurzem v penzionu, kde na děti čekal pestrý program plný seznamovacích a míčových her, procházka přírodou i společně strávený volný čas, který přispěl k vytvoření příjemné atmosféry ve třídě. Žáci se navzájem lépe poznali, skamarádili a naučili se spolupracovat. Ubytování se všem velmi líbilo a děti si přály zůstat déle. Třetí den pokračoval program přímo ve škole – žáci poznávali obě budovy a dozvěděli se, kde sídlí jednotliví pedagogové, kteří je budou v následujících letech učit. Závěrečnou částí byla poznávací aktivita v Porubě, při níž žáci pomocí mapy hledali známá místa našeho obvodu. Věřím, že tyto tři dny pomohly vytvořit pevné základy pro úspěšnou spolupráci a příjemně prožitá společná léta na Wigymu.
Přihlaste se k odběru a mějte aktuální informace ze
života školy vždy po ruce.